Nya Allmänna avtalsvillkor
Den 1 september 2012 antar BestEl de nya allmänna avtalsvillkor. De nya avtalen är framtagna och utarbetade av Svensk Energi efter överenskommelse med Konsumentverket.
Den 1 september 2012 antar BestEl de nya allmänna avtalsvillkor. De nya avtalen är framtagna och utarbetade av Svensk Energi efter överenskommelse med Konsumentverket.
Torsdagen den 31 maj håller samtlig kundtjänst i Ellös, Vara och Sollebrunn stängt på grund av utbildning. Den 1 juni öppnar vi återigen som vanligt. Maila oss gärna så återkopplar vi direkt på fredag morgon. Kom ihåg att det alltid går att göra beställningar via formuläret nedan. Hälsningar Kundservice
Har ni vägarna förbi den lilla orten Vara på västgötaslätten imorgon lördag? Mellan klockan 09.00 och 14.00 den 5/5 är det dags för vårmarknad med tema energi på torget i Vara. Repsresentanter från BestEls lokalkontor i Vara kommer att finnas på plats. På området kommer bla. även framtidens sätt att ”tanka” visas. Världens snabbaste elbil, Tesla Roadster […]
Nu lanserar vi tjänsten Mina Sidor. Här får du en överblick över din förbrukning, avtal och fakturor. Testa du också genom att logga in med ditt kundnummer och personnummer här eller under fliken Mina Sidor.
Kom och träffa oss och cirka 150 utställare till på Vårgårdamässan. Vi finns där för dig, så passa på att ställ dina frågor till oss så guidar vi dig i el-djungeln eller ta del av vårt mässerbjudande. Mellan 11 0ch 19 på fredagen och 10 och 17 på lördagen hittar ni oss i Tångahallen, Vårgårda. […]
Kundtjänst har stängt mellan den 6e och 9e april. Vi önskar er alla en riktigt Glad Påsk
Under lördagen passerade cirka 450 besökare vår monter på energimässan i Ellös. Både kunder och andra intresserade hade ungefär samma frågor till vår personal, nämligen om man skulle binda sitt elpris eller låta det ligga rörligt. Går du i samma funderingar? Här kan du läsa mer om vad fast respektive rörligt elpris innebär. 2012-04-04
Snart lanserar vi mina sidor! Under veckan håller vi på och testar funktionen och finslipar alla detaljer för att allt ska fungera som tänkt. Vår förhoppning är att kunna lansera tjänsten senast nästa vecka för att du som kund ska kunna få tillgång till dina fakturor, din förbrukning och ditt avtal direkt dygnet runt. 2012-03-28